Orasul Busteni Dezbateri

Discutii generale

Posted by adminobd on 13 March 2012

Pe aceasta pagina puteti scrie comentarii pe orice tema. Tot aici vor fi mutate si comentariile de pe alte pagini, care nu se incadreaza in tema paginii respective, in ideea de a pastra discutiile cit mai la subiect.

46 Responses to “Discutii generale”

  1. Cetateanul care suparaApreciaza said

    Cu stima si respect,
    dar dinbusteni ( la ) fastmail.fm nu functioneaza, toate se intorc. incercati un yahoo sau un gmail si poate unele raspunsuri la probleme se pot gasi on-line. In ceeace priveste articolul din mamsaturat cei 11 km pt Busteni nu prea sunt calculati in proiect, partea de jos ce face legatura cu drumul de Valea Doftanei este de fapt drumul forestier ce va fi asfaltat in primavara pt fostul FOTE, de aceea nu dau intortochelile de la Azuga, insa cu cei 9 km asfaltati din alt proiect da.
    Cum se poate vedea, este simplu, priviti link-urile PUG si veti vedea ca la acel ( 2009 – 2011) moment nici macar nu era vorba de TransBaiu insa celalate drumuri forestiere figurau pentru asfaltare.
    DJ 713 a avut alta istorie, acolo multi CJPH-isti si CJDB-isti aveau terenuri, insa aici nu au… inca. Deci bani de la CJ dupa vanzare, dar de unde vanzare ca nu prea se mai poate. ( apropo, va place vila CJPH-istului de la intrarea in traseul 713 )?

  2. adminobd said

    Cu kilometrii m-am uitat mai bine si asa este, proiectul “Trans Baiul” (sau e “Transbaiului”?) nu contine si segmentul de 7 kilometri din padure, de pe tarlaua celor de la Zamora Estate (banuiesc ca 9 kilometri vine cu tot cu portiunea de drum forestier care pleaca de la Castelul Cantacuzino). M-a indus in eroare traseul marcat cu rosu pe filmulet, care incepea din Poiana Tapului, si m-am gindit ca au inclus si bucata aceea de drum in proiectul Transbaiului. Fara acel segment iese calculul. O sa modific si pe celalalt blog (“mamsaturat”).

    Ca sa fac precizarea si pentru cei care nu au aflat inca, “Transbaiului” este un nou proiect, prin care vor sa faca niste sosele in Muntii Baiului, din Valea Prahovei pina in Valea Doftanei, ceva cam in genul Transalpina, dar la scara mai mica, si ca lungime (38 km + 9 km din alt proiect), si ca altitudine maxima (1800 m), si ca pret (30 de milioane de euro).

    Vila CJPH-istului nu stiu care e. E facuta recent?

    Mailul de pe fastmail.fm l-am testat azi si a mers (am trimis de pe alta adresa, catre fastmail, si a ajuns). Plus ca primesc email-uri mereu de la WordPress (automate, dar am si schimbat citeva mailuri cu un admin), deci nu-mi dau seama de la ce ar putea fi… Oricum, o sa incerc sa mai fac inca un mail, si in alta parte, si o sa il pun aici.

  3. Cetateanul care suparaApreciaza said

    in 28 februarie imi dadeam cu presupusul la marketingul PDL si la FOTE, insa azi m-am speriat, zvonurile au inceput sa se adevereasca prea repede . De vineri si pana duminica 10 – 12 martie se organizeaza ……………… Campionatele Nationale de Snowboard la Partia Kalinderu. E muuuuuuuuult prea tare. Acum vre-o cateva saptamani incepand cu o zi de joi, s-a organizat Cupa mondiala pe gheata, si publicitatea a inceput de vineri (o zi dupa )
    Si iar ma intreb ca si altii pe site . Asa promovam noi turismul, asa atragem turistii. Nu tu afise, nu tu spoturi, nu tu bannere, vai mama noastra!
    Facem publicitate ca a fost ??? Pai ori sunt eu nebuna, nu mai inteleg nimic, si am facut scoli joase ( nu la stana ) degeaba, ori Primaria Busteni a luat-o razna si se gandeste sa scoata un nou concept de marketing cu consumatorul final care plateste pe ceva ce nu a facut dar a fost, nu pe ce va avea la dispozitie. E ca si cum i-as spune unuia sa-mi dea niste bani ca mi-as fi pus-o bine cu el aseara daca m-ar fi cunoscut, el imi da , asteapta si pe urma ii spun ca a doua oara nu sunt pregatita. Si uite asa si cu revitalizarea FOTE .

  4. eu said

    M-am intors,
    Vad ca fabrica de hartie se darama in continuare, scumpa noastra masina 10 s-a dus,
    N-am mai scris ca nu prea se mai intamplase nimic dar acum ma incearca o ura, scarba, delasare, prost gust, cam toate de acelasi gen.
    1. Revenind. pt. toti…… Nu a pierdut nimeni investitiile pentru FOTE pentru ca erau prevazute pentru 2022 Olimpiada de iarna. Sambata s-a tinut cu brio Campionatul National de Snowboard care ne atesta ca suntem ” buni organizatori pentru astfel de evenimente ” 16 – 18 participanti si toata tevatura, ce-i drept cu promovarea o ducem rau.
    2. Alegeri locale – Sa traim in continuare cum am votat, intrebarea pusa de cetateanul care suparaApreciaza a fost buna, oare si CL ul va fi desemnat tot asa ?
    3. Un lucru nou scapat care se incadreaza la asa nu ! Vad ca nimeni nu pomeneste de clorinarea apei la Busteni. Pai ” bai manelisti mancav-as ” ” ce puii mei ” chiar nimeni nu mai zice nimic…. chiar suntem nimeni, noi cetatenii, . Apa in orasul Busteni este atractie. Apa in orasul Busteni este turism, Apa in orasul Busteni este o identitate , descoperita cred de Vasile Alecsandri cand a cumparat/ construit 9 Mai -ul, Apa este viata si nu se pune monopol pe ea. Conform regulilor / principiilor drepturilor omului, nimeni nu-ti poate ingradi dreptul la viata, acesta reprezinta AER, APA, PROPRIETATE, CULTURA, SANATATE, etc. Luam APA . Nu o mai PLATITI – este dreptul nostru la viata, cine o taie atenteaza la viata noastra, nimeni nu are dreptul sa taxeze apa ca benzina – La Busteni din captarile construite de Schiel in 1900 ,vine prin conducte create de Schiel, Bransate de Schiel , Modernizate de Schiel si date catre Hidro Valea Prahovei mocca, de Consiliii locale impotente, care incaseaza doar profituri. Intrati pe site -ul Apele Romane, Pretul de distributie de la Omnimpex nu depaseste 80 de bani dar Hidro ne-o da cu 3 lei, si ceva , plus canalizare , plus apa meteorica pe instalatii pe care le-am creat noi …. Boiiiiii din Busteni , pentru a le plati ca sa-i facem *** mare lu’ preda, Lu’ anghel , Lu’ cosma, Lu’ tudoran,Lu’ drec savin pentru ca in curand vor taxa dreptul la aer curat, , la mersul pe jos, la peisaj, …cat mai e!.
    4. Despre Zamora Estate – acces , constructii, etc. – Pai hai sa incepem sa nu o dam de gard. La intrare in Poiana Tapului toti dintre noi au vazut utilaje pe care scrie SIA de la ANASTASIA , contract de dessapezire cu DN 1 ca e secretar de stat la MDRT, care a dessapezit pana la pensiunea din golul alpin tot, pe banii cui si cum, sau ne-a pierit sangele din *** ca sa vedem adevarul, cum s-a construit dictamai pensiunea in mijloc de munte, cum au venit fonduri de asfaltare, si ……… des-zapezire pe un drum inexistent pe harta.
    5 Cupa Mondiala de escalada pe gheata. – Ati vazut ce brand de frunza s-a promovat. Bine ar fi sa spuna Primaria, vorba lu’ Leana … ” De unde au fost baniiiiiiii ! ” – Tot mana luI NASTASIA a fost., le-a promis , madam Udrea a plecat cu guvern cu tot, si BUSTENIUL a luat-o in mana. As fi curios sa vad cine a semnat contractul de finantare de publicitate, asta nou, dupa sau Udrea inainte …………………. Si culmea e ca orice cetatean de la busteni are dreptul de informare in 30 de zile.
    Si mai continui in curand dar am invatat sa numar pana la 10.

    Cu stima

    Mereu

    EU

  5. Cetateanul care suparaApreciaza said

    Pentru Eu …

    Bine sintetizat !

    Ma voi referi aici la problema cu clorinarea.
    Si eu am auzit la fel. Se pare ca a fost data si o Hotarare de CL pentru asigurarea de niste litri/secunda la captarile Omnimpex, un parteneriat.
    Totusi ce nu inteleg este ca sursa de APA de la Borsec pentru apa plata este aceiasi ca la Omnimpex, deci de ce trebuie clorinata ? cel putin sursa asta. De celelalte surse nu stiu daca sunt infestate cu ceva dar aia din Valea Spumoasa nu e sigur. Prin Europa ( continentul ala descoperit la celalalt capat al lumii, departe de noi ) se folosesc statii de tratare cu ultraviolete la susele de apa, nicidecum cu clor. Intr-adevar APA pentru Busteni reprezinta atractie turistica, peisaj, identitate, viata, etc.
    Insa mai e o speranta. Pentru astfel de gandiri megalomanice trebuiesc megabani, care in acest moment nu sunt. Bani pe SF-uri s-au dat si la autostrada, asa ca sa speram ca va fi la fel, sa gandim POZITIV.

    Tot pozitiv gandind … Daca actualul primar va candida din nou, sunt sigur ca o va face pentru noi cetatenii orasului Busteni, nu pentru el, pentru ca acum suntem la cota zero, si numai de aici pasarea Phoenix poate reinvia,( toate conceptele spun ca o societate moderna are bazele pe temelia trecutului, pe temelie/fundatie, iar noi la Busteni am daramat si distrus tot si acum ajunsi la temelie vom pune bazale noi societati moderne, noului ORAS BUSTENI) si se va apuca serios de reconstruit, de retransformat, sa ne dea inapoi respectul de munteni, turism dezvoltat, locuri de munca, arhitectura montana moderna, spatii verzi cat vezi cu ochii, munti inalti cu obiective turistice si puncte de belvedere, sa transforme urbea noasta intr-un mic rai, bineinteles daca tine la noi asa cum zice si va candida din nou, ca daca lasa locul altuia ( chiar si de la PC ) , acelui individ o sa-i trebuiasca vreo 4 ani sa-si dea sema ce l-a lovit la cap cand a candidat si cand o sa afle, s-a dus mandatu’. Deci dragi concetateni, mergeti la vot si votati, asa cum ati mai votat, faptele bune se platesc, cele rele trebuiesc RAS-platitite si se pare ca numai timpul poate sa le rezolve pe toate.

  6. Cetateanul care suparaApreciaza said

    http://www.alpha-tv.ro/colegiul-valea-prahovei/buteni/campionatul-na-ional-de-snowboard-04200

    Iata si un comentariu FOTE

  7. adminobd said

    Pai cind a revenit FOTE la Busteni? Parca se mutase la Poiana Brasov… Cu Scripcaru or fi vorbit?
    Oricum, FOTE pe Kalinderu 2 n-ar fi o problema. Iar daca se incearca vreo smecherie prin care sa se bage din nou in schema proiectul de pe Zamora, in combinatie cu FOTE, va iesi scandal.

  8. Cetateanul care suparaApreciaza said

    Pai cand imi dau cu presupusul ca ai nostrii mari conducatori au neuronii inversi si ca una spun si alta scriu, sau invers, iar la final iese prima varianta calculata ca fiind cea mai proasta, toata lumea zice ca nu e asa. Dar iata ca raspunsul la intrebarea cu fote vine taman din raspunsul oficial al oficialilor. Uite Fote, nu e Fote, iar e Fote, ca nu-i Fote ci e Fote. Nu a inteles nimeni nimic , nu e asa ? Dar cum era cu dezinformarea si manipularea … Facem o groapa, o acoperim, punem un stalp mare cu un anunt in varf la 1 metru de groapa, iar sub anunt scriem “Faceti un pas inapoi pentru a putea citi mai bine” . Urmare. Dupa caderea in groapa nu mai citim anuntul… Cam asa si la Busteni, au scris sub anunt ca nu se mai tine Fote pe Valea Prahovei ci la POIANA BRASOV, toata atentia si buna si rea s-a dus catre Brasov, vezi DNA, Flagrante, Mita, Politie, Conditii nasoale in spitale, mizerie, etc, iar pe Valea Prahovei la Sinaia Proiecte Europene semnate de vreo cateva mil Euro, La Busteni si Azuga Iluminat de Partii, Defrisari, Transbauline, CAMPINATE NATIONALE si MONDIALE super organizate ( anuntate ca au fost ) . Ati priceput ideea, …. ? S-ar putea ca FOTE sa se tina de fapt si in locatiile unde nu se mai tinea. Si mai am o teorie.
    Traducerea in limba Romana.

  9. adminobd said

    Ca sa raspund si la comentariul scris de “eu”, fiindca n-am mai apucat:

    1) Motivul cu Olimpiada de Iarna din 2022 e o prostie, sansele de a o organiza in Romania sint sub 1%. Sigur, ei pot sa spuna ce vor, dar atita timp cit olimpiada din 2022 e in Romania doar din vorbe, nu o sa le dea nimeni bani. Cit despre “buni organizatori” nu stiu ce sa zic… Poate doar in mintea celor de la Kalinderu Services, pentru ca eu m-am dat in weekend pe Kalinderu 2 si mi s-a parut ca pirtia era intr-o stare destul de proasta, cu bolovani si zone in care se simtea pamintul de dedesupt.

    4) Asta cu deszapezirea drumului forestier, daca s-a facut pe bani publici, mi se pare o golanie fara margini, atita timp cit in Romania au ramas izolate localitati intregi, din cauza incompetentei autoritatilor. Eu nu am vazut utilajele, dar ar fi trebuit fotografiati sau filmati si apoi trimis la mai multe posturi de televiziune si ziare, pentru ca, repet, asa ceva ar fi O MARE GOLANIE.

  10. adminobd said

    @Cetateanul care suparaApreciaza

    Deci pina la urma cum e? 🙂 Se mai tine sau nu se mai tine la Busteni? Ce-i drept, cam asa e, chiar daca nu se tine, ei si-au cam atins obiectivele, adica milioanele de euro primite cadou, ca sa faca investii “necesare” pentru buna organizare a FOTE. Eu daca as fi fost in locul celor de la EOC si as fi vazut toate minariile si combinatiile pe care le fac baietasii astia de la noi, pina acum le-as fi luat organizarea definitiv si nici nu as mai fi dat vreo competitie importanta Romaniei vreo 10 ani de acum incolo, ca sa ne invatam minte.

  11. Cetateanul care suparaApreciaza said

    Traducerea in limba romana zice asa

    In general se organizeaza un eveniment intr-o regiune ( prin lumea civilizata ) in cazul nostru Regiunea Brasov, care fiind un pic mai speciala si venita mai tarziu in joc a acoperit localitatile Sinaia, Busteni, Azuga, Predeal, Rasnov si BRASOV de aici sloganul ROMANIA BRASOV FOTE 2013 ( a se vedea pliantele distribuite la Centrele de informare Turistica ( care au, bine inteles mai putin Busteniul ca nu are centru de informare ) lansate cu ocazia Fote 2011. ( Pe Primaria de la Busteni pana de Craciun a stat si steagul oficial al FOTE 2013 ), in care se gasesc de fapt locatiile pentru acest maret eveniment care …. acum e bomba… nu are nimic de-a face cu atragerea de turisti ci cu cea de sportivi tineri. Nici un eveniment dealtfel organizat in Busteni nu a atras turisti in plus, mai mult a speriat cu Moto x country pana si fauna padurilor, La Campionatul Mondial de Escalada pe gheata au fost vre-o 200 de alpinisti si vre-o 200 in public iar in weekendul urmator studiind nr de accese la transportul pe cablu cam tot atatia, deci crestere ZERO, la fel si la parodia asta de CAMPIONAT NATIONAL DE SNOWBOARD, organizat in aceiasi perioada cu cel INTERNATIONAL de la PREDEAL, si care a batut toate recordurile de lipsa de turisti ( la Busteni ).

    Si cred totusi ca tot noi am produs un eveniment , FOTE 2013, pentru ca habar nu avem ce inseamna, am fost manipulati cu niste povesti despre crestere economica, crestere a nr. de turisti, cresteri de tot felul si am dat pe spate, si am fost incantati si am aprobat / tacut toti din inima si defrisari, si promovari, si terenuri ba cedate ba vandute ba cumparate. Cred ca toate acestea fac parte din teoria conspiratiei Se pare ca vedem ceva ce nu este iar ceea ce este nu vedem.

    Astfel subiectul FOTE 2013 ar trebui sa ne iasa din minte ca un PRODUS TURISTIC si mai degraba sa vedem ce nu am vazut in aceasta perioada gen ca : Vom bea apa cu clor, Vom plati apa de doua ori mai scump ca acum in 2013 pentru ca o statie de clorinare are costuri foarte mari, ca vom plati canalizarea de 3 ori mai scump in 2013, ca vom avea un parc central reabilitat in centrul orasului in valoare de aproximativ 200 MILIARDE de LEI ( gazon aurit ), Ca mai acumulam la bugetul local niste datorii de XXXXXXXXXX ( a se completa de catre cunoscatori )

  12. eu said

    Si vin de pe mamsaturat

    Cred ca am citit pe miniblogul de la celalalt site o sintagma de genul ” ma opresc ca ma incearca scarba ” sau cam asa ceva. Eu cand am astfel de reactii procedez invers, ma eliberez, tocmai de aceea cred ca de acum in colo ar trebui sa introduci admin-ule ,un user si un pass pentru utilizatori, nu de restrangere ci de comunicare, de prezentare a neanonimatului, un fel de Fese’n buci de Romania. ( ar fi un nume de blog misto ! ). Copyright “eu”

    Revin

    1 . Am pus ” ” , la buni organizatori in relatia noi si toata lumea. Cat despre cei de la Kalinderu Services , nici nu stiu daca sa ma apuc sau nu pentru ca daca incep iese bine si Primaru-l si Vicele si CL Busteni .
    Sa vedem istoria planetei – In MArtie anul trecut cand toate activitatile economice ale primariei busteni s-au transferat la Kalinderu … a nins si nu a des zapezit nimeni, a fost o perioada de ************ de la locuitori la primarie
    In vara doar jumate de perioada a mers fun – park-ul dupa toata investitia MDRT si o groza de stelute ********** din nou la primarie dar de la turisti.
    Pe urma s-au facut parcarile cu abonament si o groaza de localnici au platit parcari si si-au bagat stelute *********** , pentru ca inainte toti se cunosteau ca erau din Busteni , si baietii ciupeau doar la turisti, dar acum sunt controlati si toata lumea trebuie sa plateasca !!………….. dar ………….. ramane …..( chestia asta cu multe puncte de suspensie cred ca si paranteze am luat-o de ca Cetateanul care suparaApreciaza , si-mi place , apropos salut ! ) raportul MDRT cu schipassurile , cat se fura la Busteni, si ne dam seama ca astia fura din 2004 – 2005 90 – 95 % din incasari sau de fapt asta e turismul la Busteni. Deci intrebarea este : Fura de fapt Kalinderu services 90 % din incasari sau turismul merge cu 90% mai prost la Busteni dupa investitiile pe care le stim ??? Cine pune intrebarea la PRIMARIE ?
    2. Nu am comentarii ca inca nu s-a ales nimic
    3. Clorinarea apei – e lucru rau, nici macar nu ma pot exprima, se pare ca totusi aceiasi senzatie de neexprimare o are toata lumea. Sa vedem peste ceva timp ( Scurt ) cand vom bea apa alba de la robinet, dar de aceasta data cu gust.
    4. Numarul de stelute de la tine admin-ule nu duce la nimic, deci te rog pune 4 stelute sau sinonimul pus de mine 5 stelute, pe urma pune o legenda in sectiunea pudici pentru ca sinonimul gasit de mine pentru 4 stelute la 5 este unanim acceptat. DA , Nastasia, locuitor al orasului Busteni din cartierul POIANA TaPULUI, Secretar General al MDRT, fost director al SRP Sinaia,Grade multe prin SRI, trage sfori , are contracte cu ANDR pentru des – zapezire, ce’i asa de greu de inteles ?, are masinile pe care scrie SIA care fac des zapezirea pe tronsonul de poiana tapului, are pensiunea Popasul Vanatorilor, transformata din pensiunea ALEX, a avut probleme mari de sanatate cu nevasta, are un copil care este beneficiarul a multor terenuri pe Crina, prin Poiana, si prin Baiu si VIN ALEGERILE . Ce mama negrului nu intelegem ? . Aia cu Golania cred ca e de fapt o mangaiere. !
    5. Continua cu CM de snow. ……. chiar daca partia nu era partie.

    6. GREU – Hai sa nu mai fim anonimi ! sa promovam ambele siteuri pe www. domnule primar punct ro, pe www. kalideru punct go punct ro, pe orasul – busteni punct ro, punct go, punct page, pe totpal pe twett pe fese’n-buci pe TOATE. Mai avem timp sa o rezolvam. Schimbarea poate veni …………… La aceasta intrebare / propunere am nevoie de accept admin-ule !!!. Hai s-o facem ! macar sa incercam si sa nu zicem din 12 iunie ca n-am avut alternativa !! – Si vom vedea daca am degeaba 50 de ani , si sunt iesit din ” orizontul incadrarilor ” , doar DA sau Nu !!!!! ???????????.

    7. N-am inteles ce e cu manifestele din cutiile postale ?? imi scapa subiectul.

    Mai am pana la 10 termo – respiratii, deci voi continua ! – si in viitor

  13. adminobd said

    User si parola pentru ce, pentru a intra pe blog sau pentru a comenta?

    Numarul de stelute e de 3 pentru toate cuvintele taiate. E mai mult o conventie, nu e menit sa sugereze un anumit cuvint. Regula de a taia cuvintele mai “speciale” exista pentru ca unele persoane ar putea fi deranjate de aceasta modalitate de exprimare. E un compromis pe care l-am facut, in ideea de a avea un site pentru toata lumea.

    Pe site-ul “dom’le primar” nu cred ca merg postate link-uri, dar o sa incerc sa scriu eu, ceva mai incolo, o sesizare in care sa spun ceva si de blogul de dezbateri. Pe alte site-uri cred ca merg postate link-uri (depinde de admini, ca unii nu accepta promovarea altor site-uri). Promovarea pe care am facut-o eu pina acum a fost orientata mai mult pe trafic din Google, motiv pentru care blogurile mele sint citite in principal de oameni din afara Busteniului, si mai putin de bustenari. Deci, daca exista vreo modalitate ca si alte persoane din Busteni sa afle de existenta acestui blog (de “mamsaturat” mai putin, pentru ca e un blog pe care mai scriu si despre alte subiecte, in timp de “Orasul Busteni Dezbateri” este un blog numai despre Busteni si orientat pe discutii), atunci da, sint de acord.

  14. adminobd said

    Din pacate, am ratat emisiunea de simbata, de pe Money Channel. A fost invitat Vlad Oprea si a zis ceva de FOTE? Sau era dintr-un interviu mai vechi?

  15. Eu said

    Era un interviu in direct unde Oprea a spus ca acum la Sinaia exista 20 km de partii si alaturi de Azuga si Busteni vor gazdui FOTE 2013. Cred …. o sa caut si emisiunea pe youtoube sau pe moneychanel si voi posta un link.

    Acum la diverse nu la alegeri ca subiect de discutie:

    – Datoria orasului Busteni este de 10.000.000 Euro pe urmatorii 10 ani cu o rata+dobanda de 300 – 350.000 lei / luna.
    – S-a mai facut un imprumut de 2.5 milioane, deci dobanda inca 100.000 lei

    300.000 + 100.000 = 400.000. Lei * 12 luni = 4.800.000 lei

    Fond salarii primarie / luna …cred ! 300.000 lei , * 12 = 3.600.000.lei

    Venituri Proprii primarie / an ( estimat ) 6.500.000 – 7.000.000 lei

    Rezultatul este — minus. Deci ca buni prognozatori ce suntem, oare ce se va intampla din august la Busteni ?

    Asta subiect de discutie general !

  16. mamsaturat said

    La asta cu imprumuturile ar trebui sa raspunda cineva de la primarie. Banuiesc ca in viitor vor incerca sa faca alte credite, ca sa le plateasca pe cele vechi. Sau sa creasca taxele si impozitele. Sau sa mai vinda terenuri si cladiri. Sau sa vinda Kalinderu Services. M-am uitat in documentele cu bugetul pe 2012, de pe site-ul primariei, si acolo scrie asa:

    La anexa cu cheltuielile estimate pentru 2012:

    RON
    CHELTUIELI DE PERSONAL 5.613.000
    CHELTUIELI MATERIALE 4.859.900
    DOBANDA 1.650.000
    FOND REZERVA BUGETARA 200.000
    TRANSFERURI INTRE UNITATI 1.011.500
    Proiecte cu finantare din Fonduri externe neramb. 1.006.200
    ASISTENTA SOCIALA 185.000
    BURSE, FUNDATII 0
    CHELTUIELI CAPITAL 2.524.000
    Rambursari de credite 1.860.000
    TOTAL GENERAL 18.909.600

    Creditul cel mai recent nu stiu daca a fost luat in calcul in documentele respective. In raportul privind proiectul BVC pe 2012 am vazut ca scrie “Veniturile proprii sunt in suma de 14.720,00 mii lei”, deci ei zic ca ar fi de 14 milioane.

  17. mamsaturat said

    Datoria nu cred ca e pe 10 ani, mai degraba pe 20. Daca inteleg bine tabelul de mai sus, rata anuala e 1,86 milioane ron, iar dobinda anuala e 1,65 milioane ron. Iar daca noi avem datorii de aproape 40 de milioane de ron (cu ultimul imprumut se duc la 45-50 de milioane ron), ar inseamna ca, in ritmul asta, le vom achita cam in 20 de ani.

    Apropo de propaganda care se face pentru FOTE 2013, mai jos sint 2 articole recente din Cotidianul, care critica ideea de a cheltui bani grei cu o competitie de 2 lei, insa interesante sint sectiunile de comentarii, acolo unde apar aceeasi postaci ai Elenei Udrea, cam cu aceleasi nume, la aceleasi ore si cam cu aceleasi texte 🙂 Ideea generala e ca “bravo Udrea, bine ca organizam FOTE, care va ridica turismul si sportul si, in general, totul e frumos si merge struna” 🙂 Din pacate, propaganda asta cu “FOTE care va dezvolta turismul” a prins la destui oameni, care, probabil, isi inchipuie ca in 2013 se va organiza evenimentul secolului in Romania…

    cotidianul.ro/fote-o-competitie-de-rangul-3-176780/
    cotidianul.ro/ungureanu-a-preluat-grandomanii-electorale-de-8-milioane-de-euro-176779/

    Intr-adevar, se pare ca FOTE s-ar intoarce pe Valea Prahovei, am auzit asta si din alte surse.

  18. Eu said

    La prima vedere este ca tine dar… vezi anul trecut la acelasi capitol, dupa care trebuie sa aduni sa scazi sa inmultesti si sa imparti in fiecare luna rectificarile de buget si vei vedea ca acesti 14 milioane sunt doar PROGNOZATI, pentru anul 2012. Exista o HCL unde se sterg datorii ale agentilor economici pentru ca e criza. Nu aduna ce vine de la CJ Prahova ca rata de intoarcere TVA , invatamant si cultura si sanatate ca ba au fost la primarie ba n’au fost si vei vedea ca si acesti 6.5 milioane sun supra apeciati.

    Nu are treba cu subiectul dar sa sti ca la site-ul pe care l-am dat initial chiar am contribuit cu sfaturi imagini si concept, insa fara sa-mi dau seama prin promovarea lui aici l-am bagat in multiple probleme pe proprietar. Chiar era printre ultimii care fara scop mai facea ceva pentru comunitate. In ultimele zile nici macar nu vrea sa mai vorbeasca cu mine, ceea ce inseamna ca nu e chiar asa cum zic altii. Blogul e chiar citit si analizat.

    Revenind 14 – 18 ramane inca un credit de minim 4, dar cred ca va fi de minim 10 pentru ca 14 nu e egal cu 6.5 … 7.

    La partea de salarii cred ca si-au propus niste prime in 2012 niste unii pentru ca e o diferenta prea mare intre salariile legale pentru 40 de insi, sau au o organigrama neconforma si au fonduri care nu se vor plati si se va face o rectificare

    Proiecte cu fonduri nerambursabile 1.006.200 . Alo !!!!!!!!!!!!!!!!! … priviti bannerele din parc care se termina in 2012 in decembrie cu finantari de aprox 7.000.000 RON de la Buget Local, deci despre ce vorbim ????????????

    Deci, inca informatiile din Blog sunt corecte, cred ca primaria isi bate joc de noi cu postarea sumelor de mai sus.

    Sunt totusi destul de obosit si nu chiar obiectiv la capitolul calcule insa dupa tabelul de mai sus ceva nu se pupa..

    O seara minunata

    Eu !

  19. mamsaturat said

    De fapt nu ca mine, ci ca ei, pentru ca sint cifrele celor de la primarie. Care, asa este, sint doar estimari. Cifrele reale, de la finalul anului, vor fi, mai mult ca sigur, un pic diferite.

    Despre ce site e vorba, cel de pe webgarden? Pai si de ce i-ar face cineva probleme proprietarului? Doar pentru ca apare link-ul aici? Link-urile se pot scoate, daca e o problema…

  20. Se pare ca era telefonul inchis si ca a fost in concediu, nu ca nu dorea sa vorbeasca cu mine, dar astazi am avut o surpriza, cel putin la capitolul “transparenta” . Si-a pornit un nou proiect, zice ca apolitic care va fi complet functional doar dupa alegeri. Pana atunci va completa zilnic din cate mi-a spus fiecare proiect, achizitii publice, diverse etc ( bineinteles doar cele cu caracter public ) . proiectul se numeste ” ZIAR DE BUSTENI ” – sper ca nu va fi unul pupin… ca cel de Sinaia ( http://www.ziardebusteni.wordpress.com) si spune ca va da sau va crea niste conturi de coautori sau contributori la scrierea paginilor, n-am inteles inca cum sta treaba, cu garantia neimplicarii in stergeri daca informatiile sunt bine documentate si verificate. A dat si un post pe Facebook.
    Oricum nu prea inteleg de ce acum , dar vom vedea …
    M-am uitat si eu si cateva raspunsuri la problemele pe care le tot discutam se regasesc, detaliate, sau cel putin cifre cat de cat oficiale.

  21. mamsaturat said

    Interesant. O sa studiez si eu informatiile de acolo. Deocamdata remarc 2 lucruri, de la pagina de proiecte:

    1) Costul pirtiei de schi fond ar fi fost de vreo 15,5 milioane de lei, adica aproape 4 milioane de euro! Enorm pentru o investitie care nu ar fi adus mai nimic in materie de incasari si turisti. Deci sper sa le iasa din cap asta cu schiul fond celor de la primarie, mai ales ca a picat treaba cu FOTE. E o investitie complet lipsita de sens.

    2) La proiecte propuse apare reabilitarea drumului turistic Busteni – Gura Diham, nu Busteni – limita Judet Brasov; deci fara sa se mai faca legatura spre Risnov-Bran. Ceea ce ar fi chiar ok.

  22. adminobd said

    Dar de ce are, pe prima pagina, o categorie intitulata tocmai… “dezbateri”? Intreb pentru ca articolele din acea categorie (primele 3 de pe blog) nu au nici cea mai mica legatura cu vreo dezbatere propriu-zisa. Sa fie un “raspuns” la blogul acesta (cu ce scop?), care CHIAR ESTE un blog de dezbateri? Sau doar o coincidenta? La “primul articol” scrie ca va fi o “publicatie online despre viata culturala, turistica, industriala, de mediu, evenimente mondene si anunturi”. Iar la rubrica “despre” scrie ca va fi un “ziar online de stiri”. Deci, in principiu, un ziar de stiri. Asa ca, intreb din nou: ce legatura au stirile cu… dezbaterile?

  23. Eu said

    Buna seara
    Nu stiu de ce dar primul post din seara asta nu a aparut
    In precedentul scriam ca este o coincidenta si s-a reglat pentru ca deocamdata este in perioada de concept si design pentru ca in acest moment nu prea are viata ca si blog, e prea static, etc. Poate s-a postat in vre’un spam. Oricum ideea era ca nu se doreste o lupta intre acest blog de dezbateri si “ziar de busteni “, cel din urma va avea doar informatii echilibrate despre viziunea de dezvoltare a orasului, prin transparenta si participare a localnicilor si nu va devenii o forma electronica a cele scrise de Ziar de Sinaia care pe unii ii lauda si pe altii ii tranteste.

  24. adminobd said

    In cazul asta imi cer scuze, am interpretat eu gresit. De comentariu nu stiu de ce nu a aparut… M-am uitat in spam si nu e nici acolo. Inseamna ca nu a ajuns.

  25. Eu said

    Buna seara

    O zi scurta si totusi o zi mare de picaj pentru actuala unitate administrativ teritoriala Busteni! In speta Primarie si Consiliu Local.
    Si voi explica acum Sedinta , sau cel putin doua punte diametral opuse ca timp ( una la inceput si alta la sfarsit ), de la sedinta de astazi a CL Busteni.
    1. Aprobarea indicatorilor pentru incheierea unui Credit Performant prin CEC Bank pentru acoperirea Proiectelor cu Finantare Europeana ( 5 sau 6 proiecte, s-a vorbit prea repede , mai ales explicatiile date de mai marele nostru Doctor in Economie Emanoil SAVIN )
    2. Dezmembrarea unei suprafete de teren prin Moldova in vederea defrisarii la Partia Kalinderu – Fun Park Kalinderu pentru extinderea Saniei Tobogan doar 2500 m sau mp (vom vedea daca e lungime sau suprafata ). ( de precizat ca nici materiale nu au fost la mapele consilierilor la intrarea in sala de sedinte, nu cu macar 3-5 zile inainte.)

    Si acum tratare pe scurt . Pentru bravii votaci si din PDL si din PNL care cred ca vor raspunde in solidar de aceasta data. Nu uitati ca s-a mai intamplat odata cu Consilierul cu rumegusul.

    Un credit de vre-o 5 – 6 milioane lei ( net – fara dobanda iar plus dobanda depinde de curs BNR) pe 10 ani, – In ce conditii ? Sa vezi si sa nu crezi – Un grafic cu trageri din credit pentru 1/2 din sumele de plata pentru cel mai mare proiect. Logic cealalta jumatate vine din Bugetul Local care insa este 0. Un Excell scurt care poate, va arata tragerile din credit, platile si data intoarcerii rambursarilor ( termen legal 45 zile, real min 60 lucratoare ) arata ca … onor …Primaria Busteni va intra in incapacitate totala de plata la sfarsitul lunii August 2012… Daca va continua numai proiectele Europene. Daca va continua si celelalte investitii electorale gen asfaltari, termopanari, amvelopari, pungi, galeti, ciocolati, transport batrani, chermeze etc, sa zicem luna Mai maxim si inregistrarea unei datorii de aproximativ 10 milioane lei plus o datorie constand in dobanzi si rate pentru viitorii 10 ani, mai punem si celelalte credite UltraPerformante de pana acum si … Succes in Alegeri Deci ce credeti ? Se lasa cu Impuscaturi de primar la Busteni, DNA, Curti de conturi, Garzi Financiare pe la Kalinderu.
    Apropo … stie cineva ca managerul pentru toate proiectele europene de la Busteni este Finul lui Nasu si este si Administratorul lui SC Kalinderu SRL – . aflat cumva , asa… in administrarea CL Busteni. Stie cineva cum Primaria a Concesionat catre Kalinderu SRL la conducere cu Finul lui Nasu , O partie si un funpark fara nici un leu, le-a dat capital social de vre-o 200.000 lei pe urma i-a mai facut si nocturna la partie pe bani europeni, ia dat cadou si toate atributiile Viceprimarului – Gospodarire orasului, parcari, masinile si utilajele primariei ( ma mir ca inganfatul vice nu s-a opus, sau o fi si el in cartile de negru ), si toate incasarile de la tot ce am mentionat pana acum, lasand primaria fara vre-o jumate din veniturile proprii precizate pe aici prin Blog ? Pai……….si trecand la subiectul 2, acum se apuca sa mai faca si o defrisare tot pentru averea lui Finu de 2500 m dar cumpara 10.000 mp pe la Moldova, mai plateste cateva milioane ( D’elea noi )pe la Romsilva, pe unde am auzit ca mai are un fin car-i fiu de consilier )?

    Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare ! Pacat ca e adevarat ce se intampla .

    Acum comentariul il va pune admin-ul pe unde s-o incadra.

    Si tot asa… in 2016, 2020, 2024, etc

    Ne meritam soarta, dar cred ca ne-am facut-o cu mana noastra. !

  26. mamsaturat said

    Deci e vorba de un imprumut nou?

    2500 m – daca ar fi lungime, ar insemna sa se duca mult in sus, probabil pina la telescaun… daca sint metri patrati, atunci e doar un sfert de hectar, deci o suprafata relativ mica. Dar oricum, o sa arate ca dracu’ zona aia, cu toate fiarele care vor aparea.

    De restul nu mai zic nimic… astept si sper sa vina si pe la noi controalele. Poate incepind din 2013.

  27. RED DOG(ULETZ) said

    Nu ma mir ca esti prieten cu ciorbitza.Nu sunteti frati?

    PS Ma refeream mai sus la ,, Extremdizain”

    EDIT ADMIN: Comentariul ii era adresat lui designextrem. L-am mutat aici, de la pagina cu soseaua Rasnov-Busteni, pentru ca era off-topic.

  28. Mesaj pentru RED DOG: Bai ***, nu-ti mai da cu presupusul aiurea ca te faci de rahat. Nu sunt frate cu nimeni si nici nu il cunosc pe x. Iar daca imi mai pocesti numele te rup. Spre deosebire de tine, eu stiu cine esti….si s-ar putea sa ***. 🙂 Incearca sa taci data viitoare. Vorbesti off-topic? Nu mai critica tu repede pe toata lumea. Daca vrei sa vorbesti mergi pe subiectul discutat….nu aiurea cum faci tu.

  29. Timofei Lidia said

    Imi place muntele….natura, si am decis sa las Delta , Tulcea , si sa ma mut la Busteni ! Asta a fost in anul 1987.- Am dorit sa am un apartament cu ferestrele la padure si …asa a si fost ! Dar bucuria mea a tinut forte putin ! In jurul blocului unde locuiesc , colocatarii au inceput sa-si faca diferite magazii….cotete gaini…gradinite inchise in care se fac gratare , desi totul este inprejmuit de padute ( strada Cezar Petrescu ).- Dar toate acestea au trebuit sa fie pazite noapte de catei , legati la lant .- Si astfel de la orele 21 pina la 24 -1 noaptea este un scandal si o galagie ca nu este chip de odihna in nici-un fel .- Ursul trece atunci cind doreste si isi vede de treaba lui , dar caini ne distreaza pana spre dimineata ! Sunt decisa sa fac ceva fotografii si sa chem un delegat competent la orele tarzii de noapte poate se poate rezolva si aceasta problema ! Daca cineva imi poate da o sugestie ….este bine venita !

  30. adminobd said

    Ati putea mai intii sa vorbiti cu vecinii, sa le spuneti ca va deranjeaza si poate se gaseste o solutie. Asta in caz ca sint genul de vecini cu care se poate discuta. Daca nu, puteti incerca la primarie, eventual sa incepeti printr-o sesizare pe adresa lor de mail sau pe site-ul:

    domnuleprimar.ro/primar-adauga-sesizare.php

    unde puteti sa trimiteti si poze.

  31. adminobd said

    Acum am vazut (intre timp articolul a disparut de pe blogul lui Mircea Badea):

    http://www.adevarul.ro/financiar/media/Blogul_lui_Mircea_Badea_a_fost_spart_de_hackeri_justitiari_0_750525102.html

    🙂 Se pare ca un hacker i-a spart blogul lui Mircea Badea si a postat un filmulet despre Savin. 🙂 Filmuletul face parte dintr-o serie de mai multe filmulete, pe care user-ul “Breaza Bre-aza” le-a uploadat pe Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCXyKvZX3NThvfY97QSdirvQ

  32. Este evident să dispară și toți „lătrăii biciuiți din plantațiile voiculesciene” să tacă… Ca să afli de ce, urmărește acest material: http://www.youtube.com/watch?v=3G4PyZGzcDM

  33. saplec said

    @ prietenul “Bustenar Zamorean”

    Cred ca activitatea mea pe acest blog/site dezbateri, in mare parte a fost uitata si e bine sa ramana asa, insa am si eu o intrebare :
    Unde pana mea ai fost la alegerile locale???

    Intrebare foarte indreptatita deoarece:
    1. Toate informatiile din cele 8 filme realizate de tine au cel putin intre 2 ani si 10 ani vechime deci arhicunoscute, dezbatute etc.
    2. Ultimul film cu dna ministru al justitiei nu are legatura cu primarul Busteniului dar are ” titlul de senzatie” !
    3. Acuzele de azi cu partia Kalinderu nu mai sunt actuale din martie ( vezi Virgil si Militaru )
    4. Toate datele tale cu privire la licitatii sunt vizibile atat pe site-urile Primariei, pe SEAP pe siteurile Judetului etc si au fost controlate la sange fara a fi anulate , deci legale.

    Asa ca sunt convins de trei lucruri:
    1 . S-au terminat informatiile care le-ai pus tu asa , privite din alt unghi, aruncand cu KKT in toti si crezi ca se va speria careva si vor incepe sa toarne si ei.
    2. Esti unul care a iesit din cartile primarului de curand si acum incerci si tu sa scapi si dai pe goarna mana care te-a hranit .
    3. Dupa ce ai reusit sa-l hakeresti pe Badea si ai mai incercat si pe la vre-o cativa locali, esti urmarit penal si te-ai gandit ca daca tot vei fi prins macar il dai in vileag pe adminobd ca poate iti ramane primaru’ indatorat.

    Asa ca ferestete de duba aia ca s-ar putea sa parcheze la primarie dar nu pentru ce te astepti tu, ci pur si simplu sa-l ia pe Savin sa fie martor la ” ridicarea” ta, pentru ca ai cam intrecut limita penalului .

    Mult succes si asteptam filme youtube cu informatii reale si ACTUALE .

  34. Buștenar Zamorean said

    @Saplec
    Am fost în Bușteni și am votat ca de obicei împotriva lui Savin și a „păpușarilor” din Consiliu, cu excepția lui Toma Emil.
    ******************************************************************************
    1 – videoclipurile la care te referi, cu excepția celuia cu „lătrăul„ Ciutacu care este reactualizat, toate sunt recente.., în plus eu am grijă ca ele să fie mediatizate și trimise exact acolo unde trebuie.
    2 – politica mea este să lovesc capii mafiei instituționalizate, astfel aceștia să dispună cercetare dosarelor ce zac de peste 10 ani neinstrumentate. Dar n-ai cum să înțelegi tu aceste aspecte.
    3 – este corect spus.., nu au fost de actualitate, pentru că nimeni nu sa ocupat să le înainteze autorității competente și mă refer la Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Departamentului pentru Lupta Anti-fraudă și Comisia Europeană – Oficiului de Luptă Anti-fraudă. Fac precizarea că, 60% din totalul contractului a intrat ilegal în buzunarele mafiei locale patronate de Savin.
    4 – Au fost controlate?… Cred că nu ști despre ce vorbești sau nu ești în sistem?… Pai ai idee cum se distribuie furturile din afacerile cu fonduri europene? Dacă nu ai idee.., e bine să te abții și te vei convinge în viitorul foarte apropiate când vor veni controale adevărate și nu cei ce încasează 10% din aceste furturi.
    *******************************************************************************
    1 – Cu tot respectul… eu nu arunc cu KKT în nimeni.., ce-i drept sunt „pupincuriștii” mafiotului Savin care nu se sfiesc să se *** și se încearcă intimidarea mea.., pentru toți aceștia am un răspuns sec: nu veți reuși.
    2 – La timpul potrivit vei ști că n-am fost niciodată în cărțile lui Savin (păstrează acest mesaj ca să te dai peste mânuțele cu care mi-ai scris acuzator).
    3 – Eu nu am spart nici un site la nimeni.., stai liniștit că are cine să verifice astfel de infracțiuni, în ce mă privește.., n-am nici un stres, în schimb sunt stresați cei care cât de curând vor da cu subsemnatul pentru actele și faptele lor penale.

    Ești tare caraghios.., zău așa.., mă frate, chiar nu-ți e rușine să mă acuzi făcând pact cu mafia și să susții ilegalitățile unui escroc de genul Mafiotului Savin?
    Am reținut.., mersi.., sper să asiști și tu în calitate de martor alături de Savin când voi fi înghesuit în dubă.
    *******************************************************************************
    Ți-am răspuns din respect pentru forum și te rog sa nu-mi comentezi postările pentru ca nu ai independență individuală.., ești spălat pe creier de mafiotul Savin.., se vede că ai fost și ești în cărțile acestui mafiot, la fel și teama ta de a ajunge la lături. Acum depinde cât ești de implicat.., e posibil să te agațe de aceiași cătușă cu Savin.
    Ok.., cred că ti-am răspuns punctual.., mulțumesc anticipat pentru înțelegerea de a nu-mi comenta postările.
    Baftă

  35. Buștenar Zamorean said

    Cu riscul de a mă repeta îl citez pe „pupincuristul„ mafiotului Savin care spunea; îmi vine să mă descalț când intru pe Zamora….
    Dar câți buștenari ști că aproximativ 60% din valoarea totală a lucrărilor investite în Zamora și numai, au umplut buzunarele mafiotului Savin și clicii acestuia?
    @Mamsaturat
    Apropo… vezi că se fac angajări la MFIN Sinaia, Fabrica de hârtie Bușteni, la Fabrica de Postav, de Bere, de Sticlă, de Șamotă din Azuga. CV-urile se primesc la Complexul BTT din Bușteni urmând ca tot aici să se facă și selecțiile potențialilor angajați.

  36. saplec said

    @ Bustenar Zamorean
    Ti-ai ales bine categoria si pe asta si pe cele doua de sus cu ” Animalele ramase fara stapan ”
    Si sa-ti povestesc :
    In primul rand , ori citesti tu pe sarite ori ai niste probleme cu tastatura si ai trecut pe ” translator automat pentru persoane cu dizabilitati” care-ti citeste pe sarite, asa cum si scri , asta ca sa nu te fac labil pisic ( categoria cu animalule ).
    1. Te-am intrebat ” unde ai fost la locale ? nu cu cine ai votat ? – pentru ca pe acest blog au fost diverse ” dezbateri” timp de 30 de zile despre activitatea lui SAVIN cat si a CL Busteni. Tu nu te-ai aratat cu postari care sa arate ” adevarurile astea absolute”, dar dupa cum vad ca sti – Dupa razboi multi antimafioti se arata .
    2. Citeste un pic titlul blogului si poate recunosti cuvantul ” dezbateri” care este antonim ” monologului” , la dezbateri se DEZBAT comentariile, ca nu vrei tu acu’, tu sa comentezi si noi sa stam si sa te apreciem, sa te aplaudam si pe urma sa iesim in strada sa-l hiuduim pe mai marele edil ! daca vrei monolog n-ai decat sa-ti faci si tu un site de “monologuri” si sa “monologesti” pana iti mai scad spumele.
    3. Din limbajul folosit de tine pana in prezent iti spun doar atat – Nu esti diferit de Savin, nici la comportament nici la felul de manifestare si culmea nici mai periculos. Si ma intreb de ce l-as schimba pe savin cu tine ? Tu nu esti Dalmatian esti doar Latrau .

    Dar asta e , traim intr-o lume invadata de *** LATRATOARE.

    Posteaza si tu ceva concret, o inregistrare, o spaga neinregistrata, o factura falsa, o chitanta, ceva palpabil si real nu inchipuiri si vise/cosmaruri . Altfel ” Ursu’ latra, cainii trece ! ” ( stiu zicala dar in cazul tau se aplica asta ) !

    Sa ne scri

    PS.
    1. Mai citeste prin blog inainte de a mai face mistouri ca mamsaturat si adminobd sunt unul si acelasi admin
    2. Cand mai incerci sa spargi bloguri vezi ca nu toti ne logam cu “admin” si avem si ceva IP-uri chiar daca folosesti schimbatoare. ( asta asa ca sa nu ai nici un stres !!! ) dar nici sa crezi ca suntem toti ” Boi ”

    PPS

    Nu l-am auzit pe Savin vreodata spunand ” multumesc ” sau “scuze” asa ca uimeste-ma ! dar nu pe sarite .

  37. Buștenar Zamorean said

    Se pare că mă provoci(?).., Citește cu mare atenți răspunsul anterior în care ți-am explicat unde am fost și cu cine am votat… De-i nevoie, ia-ți un translator ca să-ți explice.
    Uite care-i treaba, ai perfectă dreptate, ești mulțumit?… Cel cu capul pe umeri cedează și asta fac, mai ales în fața unui „pupincurist„ căruia Savin ia spălat puținii creieri pe care îi ave în tărtăcuță.
    Repet (și cu asta închei): eu nu sunt infractor și o dovadă în plus sunt postările mele la adresa autorităților, la fel și cu privire la site-ul „biciuitului de la antene”…
    Uite, fă-mi un bine și depune o plângere penală pentru că i-am spart site-ul lui Badea așa cum mă acuzi, cu atât mai mult că ai IP-ul meu.., chiar te rog, ok?
    O dovadă în plus că ai creierul spălat și nu vezi decât direcția indicata de mafiotul Savin, este faptul ca nu poți distinge apropoul meu pentru mamsaturat. Eu nu-mi permit să jignesc un om care nu m-a jignit, așa cum ai făcuto tu încă din prima postare.
    Dacă verticalitate pentru tine înseamnă un „morcov în fund” și crezi că o *** ca tine mă poate dezarma.., înseamnă că sa n-tors lumea cu fundu-n sus.
    Măi ***.., când vreodată o să ai tu demnitatea și curajul să spui lucrurilor pe nume așa cum o fac eu? Nu-ți e bine la ZdB?

  38. saplec said

    @ Bustenar
    Se pare ca te provoc !
    Si am citit cu mare atentie raspunsul la ” unde erai la locale” insa nu citesti tot, deci ma repet cu intrebarea ( perioada localelor ) nu povesti, de ce n-ai comentat atunci si o faci abia acum ??????? ca informatii vad ca ai de acum vre-o mult, mult, timp, nimic, dar NIMIC NESPUS pana acum. Acum brusc dupa ce ai avut si tu creierii spalati te-a lovit constiinta.
    Am scris CORECT, ” Posteaza si tu ceva concret, o inregistrare, o spaga neinregistrata, o factura falsa, o chitanta, ceva palpabil si real nu inchipuiri si vise/cosmaruri “, deci fa-o, n-o mai da de gard cu trecutul monstruos , bag-o pe aia cu ” de doua luni edilul face, drege, fura, arata probele, ” dovada ” vorba Leanei nu raspunsul prin injurii de edil si procedee asisderea ca n’ai succes la intimidari.

    Eu nu ma consider vertical , doar rotund si uneori cu mult prea mult bun simt insa nu prea vad legatura intre verticalitate si morcov .

    Cand am avut verticalitatea, demnitatea si curajul sa spun lucrurilor pe nume , insa nu asa cum o faci tu ci concret , ce-i drept in versuri care se aplica la nici doua luni de la locale, se pare ca tu inca il pupai in morcov pe cel care il injuri acum.

    Ce este ZdB ??? te-as intreba , dar stiu, pentru ca-l citesc , si sunt si Autor pe acolo, deci nu te intreb , insa abia acum vad de ce nu te-a mai lasat sa publici porcariile astea defaimatoare fara a avea acoperire. Pentru ca pe langa faptul ca scri ca un morcov, ma rog locul pomenit de tine in sus , mai ii bagi si pe altii in oala cu ***, pe care intai l-ai pre-lucrat ( acum sunt sigur ca esti din sistemul ala ) si preamarit si ***, insa te-a scos pe bara. Si acu’ tipi ca “*** la luna” sau stigi HOTII ca poate te uita lumea.

    Cat despre ce invoci tu acolo cu sesizarile facute de tine mai esti si prost falsificator de documente , uita-te la scrisoarea aia de la sfarsit de film si vezi ca numerele de inregistrare din iulie nu se pupa cu alea din februarie iar parchetul sau alte institutii nu raspund la sesizari facute de ” anonimi frustrati ” gen bustenar@ lala , insa se autosesizeaza cand cineva le falsifica antetul si semnaturile, deci PENALULE sau PUSCARIABILULE d-ai iti raspund respectuos la faza cu ” jegul”, esti un mare pre-facut , dar te pre-faci prost!

    Aviz pentru cei ce se vor uni cu tine !

    Chiar daca vreti sa scapati/scapam de Savin trebuie sa o facem pe cai legale si asumandu-ne raspunderea nu prin mijloace PENALE de tip INTIMIDARE si SANTAJ.

    Banuiesc ca te-ai prins

    @ adminobd

    Poate-i faceti o categorie separata sau redeschiteti “galeata cu troli”, pentru ca de data asta e invers dar tot jigniri fara acoperirire.

  39. saplec said

    @ toti cei care au tot comentat

    Stiu ca in campanie ne-am tot “harjonit” si injurat insa acum nu mai este campanie sau ma rog … Asadar cei pro si contra SAVIN si ma refer aici la red dog, reddogulet, valentin, bucegi natura, alesul si multi multi altii , reactivati-va ca altfel acest autointitulat ” antimafiot ” respectiv Bustenar Zamorean ne va duce in derizoriu si pe noi si pe voi adica pro sau contra. 30 de zile am injurat sau aparat in spiritul democratiei, al alegerilor locale cu sustinerea ideilor sau “probelor” pe cale le traim zilnic in Busteni insa acum a aparut PENALUL si SANTAJUL unui ANTIMAFIOT care cred ca noi l-am injurat si voi l-ati aplaudat iar acum incearca o destabilizare totala .
    A nu se intelege gresit , nu-l apar pe Savin insa nu sunt de acord cu aceste metode. Daca voi sunteti , atunci ramaneti pasivi !

    Intai si intai – Prezumtia de nevinovatie – Drepturile omului.
    Sunt convins ca vor veni controale la Busteni, insa sa vina si sa constate si sa acuze daca chiar e real dupa care sa trimita duba insa nu cu intimidari

    Cu stima pentru prieteni si potrivnici

  40. Buștenar Zamorean said

    Văleleu muicăăăăăăăăăăăă………. ia citește ZdB-st „conștiincios” ce zice legea legat de sesizările anonime au unor „frustrați”:
    ***************************************************************************************************
    („Sesizarea din oficiu: Reprezintă un alt mod de sesizare a organelor de urmărire penala despre săvârșirea unei fapte penale, adică obținerea de date despre comiterea unei infracțiuni pe alte cai decât denunțul sau plângerea[13].
    Acest mod de sesizare se poate realiza prin mai multe cai, cum ar fi: Încunoștiintarea organelor de urmărire penala prin denunțuri anonime (scrise, verbale-telefonice), prin intermediul presei, radioului, televiziunii sau cu ocazia dezbaterii publice a unor aspecte negative ce constituie fapte penale ori din constatările proprii (în cazul infracțiunii flagrante, zvon public, cercetări efectuate, etc.)
    Organele de urmărire penala, în cazul sesizării din oficiu, au obligația de a verifica cele sesizate, dispunând începerea urmăririi penale numai atunci când constata ca faptele au caracter penal si când nu exista vreunul din cauzele prevăzute de împiedicare a punerii în mișcare a acțiunii penale”),
    **************************************************************************************************
    Din păcate nu am cum să atașez fișiere la aceste comentarii, dar dac-mi dai oa adresă de email, promit să-ți trimit adresa nr. 8277/2012 prin care Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiția mi-a confirmat începerea cercetărilor penale împotriva lui Emanoil Savin, adică urmare a sesizării anonime trimisă de buștenar@yahoo.ro… Sperc că nu ai să zici că și acel document este tot un fals?
    Tu chiar crezi că sunt capabil să falsific acte oficiale?… Măi.., șezi ghinișor… dacă voi găi o soluție, promit că-l voi posta original pentru că la postare la care faci referire tu, textul este identic literalmente, numai că este la o scră mai mică și în alt format adaptat pentru videoclip. așa că mă acuzi prostește, crezând că ai să ma intimidezi, sau mă vei determina să încetez acuzațiile împotriva lui Savin.
    Să-ți mai zic ceva.., prost e cel care nu-și revine din prostie și se lasă biciuit din urmă.
    **************************************************************************************************
    @ adminobd
    Domnule administrator, sincer nu mă pricep prea bine la calculatoare motiv pentru care vă rog să mă îndrumați să pot include anexe în format PDF la comentariile mele.
    Mulțumiri anticipate.

    Saplec !
    Foaie verde sorcova
    Lumea este morcova

  41. Buștenar Zamorean said

    Nu nu am înțeles greșit.., tu nu-l aperi pe Savin ci doar îl pupi undeva ca să nu fi dat afară, pentru că tu nu poți supraviețui fără stăpân.
    Eu nu vreau să mă cert cu nimeni așa cum încerci să instigi tu utilizatorii împotriva mea, eu vreau doar să ma ignori și s-o facă toți

  42. Buștenar Zamorean said

    „pupincuriștii” lui Savin care nu-s de acord cu realitatea obiectivă.
    Despre care prezumție de nevinovăție vorbești ZdB-stule? Cumva despre dosarele penale pentru care Savin plătește „tribut” la greu de peste 10 ani ca acestea să nu fie instrumentate și să scape de pușcărie .., la dosarul nr. 65/P/20o2.. cumva la asta te referi?

  43. Buștenar Zamorean said

    Ai dreptate cu:
    Foaie verde sorcova
    Lumea este morcova…
    În cazul tău nici frunzele la morcov nu se mai văd.., cred că ți-a intrat cu frunze cu tot.

  44. adminobd said

    N-am mai intrat de vreo zi pe bloguri si vad ca au aparut 30-40 de comentarii noi. N-am avut timp sa le citesc in intregime, dar o sa revin ceva mai tirziu. E posibil sa mai mut citeva dintre ele, in caz ca nu se incadreaza la paginile unde au fost scrise (deci daca dispar comentarii nu inseamna ca le-am sters, ci doar ca au fost mutate sau sint in curs de mutare). Ca o rugaminte, pentru discutii in contradictoriu care nu se incadreaza in subiectul vreunei pagini, daca se poate, ar fi bine sa se foloseasca pagina “Discutii generale”, ca sa pastram celelalte dezbateri la obiect. O sa fac astazi pe blog si o pagina special rezervata discutiilor despre posibile cazuri de coruptie si abuzuri ale autoritatilor locale.

  45. OK, mersi

  46. zamoreanul said

    La mulți ani…

Adauga un comentariu

 
