Orasul Busteni Dezbateri

Comunicarea cu cetatenii

Posted by adminobd on 28 September 2011

Pe aceasta pagina va puteti exprima opiniile in legatura cu politica de comunicare cu cetatenii a Primariei Busteni. In ceea ce priveste comunicarea dintre administratia locala si locuitorii orasului Busteni, exista doua aspecte care merita discutate:

  • cat de bine si de prompt sunt informati cetatenii
  • in ce masura se tine cont de opiniile cetatenilor

Considerati ca reprezentantii Primariei Busteni ofera suficiente informatii in legatura cu activitatea acestei institutii? Credeti ca e nevoie de mai multa transparenta? Credeti ca primaria ar trebui sa tina cont intr-o mai mare masura de opiniile locuitorilor in legatura cu problemele de interes general care afecteaza Orasul Busteni? Sunteti multumiti de felul in care se raspunde la sesizari? Cum credeti ca s-ar putea imbunatati comunicarea dintre administratia locala si locuitorii din Orasul Busteni?

3 Responses to “Comunicarea cu cetatenii”

  1. Eu aflu deciziile lor abia dupa ce sunt luate. Nu stiu cum se intampla mereu asa. Nu am participat niciodata la nici un sondaj, pentru ca am impresia ca niciodata nu au existat sondaje. Am citit doar niste horarari de pe site-ul …(incercarea aia de site)… primariei. Vreau sa stiu si eu exact cine a fost intrebat despre demolarea spitalului de exemplu. Stiati ca pe sub spital trecea un canal care intentionat a fost lasat sa se scurga pe toata baza spitalului pentru a-i afecta structura si pentru a avea dovezi suficiente astfel incat sa poata fi daramat? Doar de cateva ori au intervenit pompierii pentru scoaterea apei, dar atat. De restul s-au ocupat edilii… Referitor la sesizari, raspunsurile daca au existat au fost doar in bataie de joc. Ultima oara pusesem o intrebare despre decizia de donare a unui teren de pe platoul Bucegi, iar raspunsul a fost doar ca acel teren nu a fost donat ci dat. M-am exprimat eu gresit folosind cuvantul “donat”, sau asa am citit in hotararea lor. Deci…nu mi-a raspuns la intrebare, evitand prin greseala facuta de mine raspunsul. Si am sesizari la care de cativa ani nu mai se sinchiseste nimeni sa-mi raspunda. Ei au pierdut esentialul…ca sunt platiti de noi…in interesul nostru si al orasului. Ei au impresia ca taie si spanzura…iar noi toti..suntem prosti. Asta e. Sa ne intoarcem in trecut la intrebarea…cine l-a votat? Tot aia or sa o faca si de aceasta data…trist.

  2. mamsaturat said

    Asa este, pe site-ul “domnuleprimar”, in cazul sesizarilor in care se ridica probleme sau se pun intrebari mai delicate, primarul (sau persoana care raspunde in locul sau) se face de multe ori ca intelege gresit intrebarea sau se agata de un detaliu minor, dupa care raspunde pe linga subiect. Am observat si eu asta, la mai multe sesizari.

  3. Mafiotul Savin Emanoil înțelege doar ce-i convine, în ce privește relațiile cu cetățenii, audientele se țin în holul Primăriei de 2 sau trei ori când își amintește să mai treacă pragul instituției, dar și atunci tună și fulgeră mai ceva ca un birjar.
    Pentru cei care nu știu.., îi informez că agramatul primar Savin este „Doctor în Științe Economice” și are 2 cărți editate în care este elogiat mai ceva cât era cuplul ceaușist.

Adauga un comentariu

 
